Friday, March 10, 2017

VIVIX SHAKLEE SUPER POWER

Bagi yang belum kenal apa itu VIVIX, VIVIX Shaklee merupakan penemuan Revolusioner oleh Shaklee.Vivix Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Apa itu polifenol?

Polifenol adalah kelompok zat kimia yang ditemui di dalam tumbuhan. Polifenol dalam tumbuhan memberi peranan warna pada sesuatu tumbuhan seperti daun pada musim luruh. Polifenol ini berperanan sebagai antioksida yang baik untuk kesihatan. Antioksidan polifenol dapat mengurangkan risiko penyakit jantung, kanser, penyakit Alzheimer dan antipenuaan.

Polifenol dapat ditemui pada kekacang,teh hijau, anggur merah, anggur putih, pelbagai jenis buah beri, sayuran hijau, minyak zaitun, coklat hitam, delima dan banyak lagi.

Apa itu Resveratrol?

Sejenis Polifenol yang dipanggil Phytoalexin, sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan untuk pertahanan tumbuhan tersebut terhadap penyakit. Ia dhasilkan oleh tumbuhan tersebut terhadap jangkitan kulat, tekanan, kecederaan akibat dirosakkan haiwan, sinar UV, cuaca ekstrim dan sebagainya lagi.
Tumbuhan yang menggunakan pestisid atau herbisid biasanya tiada atau kurang menghasilkan bahan ini kerana dilindungi oleh racun perosak tersebut.


VIVIX Shaklee.

Vivix Shaklee merupakan produk terbaik yang pernah dihasilkan oleh saintis Shaklee. Ia dihasilkan dengan bahan-bahan semulajadi dengan kaedah yang sangat teliti dan telah siuji secara klinkal sangat berkesan dan selamat kepada tubuh.

Apakah kandungan Vivix Shaklee?


Dihasilkan dari campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu.
Gabungan 4 tumbuhan ini menjadikan Vivix sebagai cecair yang hebat kerana ia mengandungi resveratrol dan polifenol yang sangat tinggi.Kedua-dua bahan ini menjadikan Vivix sangat tinggi kadar antioksidannya iaitu 6000 ORAC (untuk setiap 1 sudu teh) - teramat pekat dan tertinggi di dunia.

Bagaimana Vivix bertindak?

Vivix memperbaiki sel daripada tahap paling asas iaitu DNA. Resveratrol & Polifenol dalam Vivix berperanan untuk memulihkan DNA anda yang mengalami kerosakan akibat radikal bebas pencemaran & cara pemakanan masa kini.

Fungsi Resveratrol & Polifenol


  • merencatkan sel kanser
  • mencegah kanser prostat, pankreas  & hati
  • melindungi jantung
  • melindungi daripada berlakunya kerosakan otak.
  • anti oksidan
  • anti penuaan
  • melindungi saraf
  • melindungi peparu daripada kerosakan DNA & sel.
Siapa yang patut ambil VIVIX?

  • mereka yang berisiko sakit jantung
  • mereka yang mempunyai risiko kanser atau ada keturunan yang berpenyakit kanser.
  • mereka yang menghidap Diabetes
  • Warga emas
  • Yang ingin cantik dan kelihatan muda
  • Yang inginkan kesihatan yang paling optimum.


Pembelian pek berkembar Vivix anda berpeluang mendapat free gift, free membership dan penghantaran percuma ke seluruh Malaysia. 

Cara order:-
1. Anda boleh terus tekan Beli VIVIX
 << di sini untuk terus buat pesanan & pembayaran dengan debit atau kad kredit. Pihak Shaklee akan terus buat penghantaran ke pintu rumah anda dengan perkhidmatan GDEX.

2. Tekan link di sebelah >> Riana untuk terus Whatsapp saya dan bertanyakan terus tentang produk.

Untuk sebarang pertanyaan atau konsultasi mengenai produk, boleh hubungi saya seperti di bawah.


Hubungi saya,
Pengedar Sah Shaklee Anda:
 Riana
SID: 919816
harzbeauty.riana@gmail.com
FB:HARZ Care & Beauty
Instagram: harzbeauty

Whatsapp/Telegram: 0192469820


*THIS PRODUCT IS NOT INTENDED TO DIAGNOSE, TREAT, CURE OR PREVENT ANY DISEASES. Produk ini bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment