Monday, November 4, 2013

Jaga kesihatan mata dengan Caratomax




CarotoMax adalah campuran unik alpha-carotene, astaxanthin, beta-carotene, lutein, lycopene dan zeaxanthin yang menghasilkan carotenoid yang lengkap.

Apa itu Carotenoid?
Carotenoid merupakan pigmen yang membentuk warna pada sayur-sayuran seperti, warna oren kepada carrot, tomato dan sebagainya. Di dalam tumbuhan, fungsi carotenoid adalah sebagai agen antioksida dan dalam proses fotosintesis. 

Fungsi & kebaikan Carotenoid:

  • Melindungi sel daripada kesan pemusnahan oleh radikal bebas.
  • Merupakan sumber Vitamin A terbaik.
  • Meningkatkan fungsi sistem imunisasi.
  • Membetulkan fungsi organ tubuh.


CarotoMax mengandungi 6 variasi karotena seperti yg disebut di atas dan ianya diekstrak daripada rangkaian sayuran dan buah0buahan yang kaya dengan sifat anti-oksida seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain. Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayur-sayuran dan buah-buahan untuk mengekalkan kosentrasi beta-karotena dalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.



Kelebihan CarotoMax.
Menawarkan carotenoid semulajadi yang penting untuk kesihatan mata, kulit dan membran mukosa.
  1. Alpha-Carotena: Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.
  2. Beta-Carotena: Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
  3. Lycopena: Bersifat antioksidan, menghalang penuaan organ. Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun. Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.
  4. Astaxanthin: Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink pada ikan Salmon. Walau bagaimanapun, Shaklee menuai carotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang asli dan tulen. Melindungi kerosakan oksidasi kolesterol LDL.
  5. Zeaxanthin: Melindungi mata, menuras gelombang biru pendek berbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara, ovari, endometrial dan serviks.
  6. Lutein : bertanggungjawab menjaga penglihatan manusia. Melindungi mata dari stress, oksidatif dan penyerapan cahaya biru. Dapat mengurangkan risiko sakit mata. Bertindak sebagai penabir suria (UV protected) semulajadi untuk mata.

Apa kata pengguna yang telah menggunakan CarotoMax?

Di bawah antara testimoni pengguna CarotoMax.






Ini antara pengguna CarotoMax. Anda tak mahu cuba? Jom! Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan juga best PRICE untuk order.




Hubungi saya,
Pengedar Sah Shaklee Anda:
Norhazriana
SID: 919816
hazryana@gmail.com
FB:HARZ Care & Beauty


019-2469820 (Call/SMS/Wechat)


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.




No comments:

Post a Comment