Monday, November 4, 2013

ESP: Produk Shaklee paling HOT!

Kenapa ESP Shaklee HOT?


Apa itu ESP?

ESP (Energizing Soy Protein Isolate Powder) ialah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk.  ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan untuk dibancuh dengan air sejuk atau suam untuk memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi.

ESP berperasa mild soya. Namun jika anda tidak gemarkan rasa soya tersebut, anda boleh bancuh dengan minuman kegemaran anda.

Kenapa perlu ambil protein?

Protein adalah salah satu keperluan tubuh yang penting untuk imuniti. Protein penting dalam pembentukan dan pembaikpulihan sel. Oleh itu, dalam melindungi dan menjaga tubuh dari jangkitan kerana antibodi juga terdiri dari jenis-jenis protein. Mengikut Jurnal Nutrisi Klinikal Amerika, kekurangan protein di kalangan warga tua mendatangkan pelbagai jenis penyakit yang berkaitan dengan sistem imuniti.

Berapa harga ESP?

Harga ESP ialah: RM150 (Semenanjung) dan RM155 (Sabah/Sarawak)
(Sila hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa.)

Berapa lama tahan satu canister ESP?

Dengan pengambilan 3 sudu sehari, ESP boleh bertahan sehingga 1 bulan setengah. Boleh juga ambil 1 sudu besar sehari namun tidak boleh lebih dari 3 sudu sehari untuk mengelakkan bebanan pada buah pinggang anda. 

Apa yang membezakan produk ESP Shaklee dengan produk soya lain?

ESP Shaklee adalah NON-GMO Soy, iaitu soya asli yang tidak menjalani proses yang mengubah kandungan genetik organismanya. Iaitu dengan kata mudahnya selamat dari risiko toksin.
Kebanyakan produk soya diproses dengan alkohol. Cara ini bukan saja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk pencemaran bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Protein Soya dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan keseluruhan kebaikan soya.
ESP merupakan NON-GMO soya dimana Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Bermula dari biji benih sehingga penyimpanannya, Shaklee menggunakan ramuan-ramuan semulajadi dan berkualiti dan sentiasa dipantau ketat.

Siapa yang tidak boleh mengambil ESP?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang & kesukaran memproses protein tidak digalakkan mengambil ESP.

Kebaikan ESP.

  • ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
  • Memberi rasa kenyang yang lebih lama dan dapat membantu mengurangkan berat badan.
  • Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan pengeluaran susu badan disamping pengambilan air yang mencukupi seiring proses proses pengepaman yang konsisten.
  • Untuk penyakit kencing manis (Diabetes), ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah dan melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan juga mengawal paras glukosa.
  • Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu & berseri.
  • Merangsang regenerasi kulit & otot, mengurangkan kedutan, mempercepatkan pemulihan luka serta memudarkan parut.
  • Dilengkapi dengan unsur Kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya biasanya bersifat keasidan.
  • Minum ESP dan diamalkan bersama-sama vitamin lain akan mengoptimumkan kesan daripada pengambilan vitamin tersebut.




Banyak kan kebaikannya? Jadi anda harus mencuba produk soya ESP yang sentiasa mendapat permintaan ramai ini. Pengalaman saya sendiri setelah mencuba ESP, selepas hari pertama kulit saya lembut seperti kulit bayi. Liang pori juga kelihatan mengecil. Seronok sangat! Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cadangan pengambilan. 



Hubungi saya,
Pengedar Sah Shaklee Anda:
Norhazriana
SID: 919816
hazryana@gmail.com
FB:HARZ Care & Beauty
019-2469820 (Call/SMS/Wechat)



*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

No comments:

Post a Comment