Monday, November 4, 2013

Kenapa saya pilih Shaklee?

Pertemuan saya dengan Shaklee berlaku secara kebetulan. Saya mencari-cari produk kesihatan yang benar-benar berkesan dan berbaloi untuk dibeli. Ye lah, injakan usia telah dirasai oleh badan. Maka, di dalam pencarian tersebut saya bertemu dengan satu blog yang cantik sangat dan berinformasi iaitu blog Natural Vitamin Shop milik Kak Jamie Arisa. Dekat seminggu juga membelek blog tersebut, dan akhirnya nekad nak  terus jadi ahli. Produk pertama yang dibeli ialah Lecithin. Tapi tujuan utama bukanlah nak kurus, tapi disebabkan vitamin itu saja yang murah bila belek-belek katalog, dan akhirnya saya jadi ahli dan pengedar sah Shaklee dengan ID: 919816.

Kenapa Shaklee?

Setelah meneliti website Shaklee sendiri, saya rasa yakin untuk mencuba. Ditambah dengan beribu-ribu testimoni, buat saya tambah percaya. Perbezaan Shaklee berbanding produk-produk lain adalah sangat nyata:

-Sentiasa Selamat.



  • Lebih  daripada 100,000 ujian kawalan kualiti tahunan dijalankan.
  • Potensi terjamin- pengesahan bahan botani dari pihak ketiga.
  • Ketulenan terjamin - 350 ujian-ujian pencemaran dikendalikan bagi setiap ramuan botani baru.
  • 100% kepuasan terjamin.
-Sentiasa Berkesan.
  • $300 juta dilaburkan dalam pengujian penyelidikan dan pembangunan.
  • Terdapat 70 kajian klinikal bercetak.
  • Terdiri daripada 60 saintis Shaklee.
  • Terdapat 55 paten dan paten tertunda.
  • Kajian ulang tahun ke 50 menunjukkan yang pengguna makanan tambahan Shaklee dalam jangka masa panjang mempunyai kesihatan ternyata lebih baik daripada mereka yang mengambil hanya satu multi-vitamin atau tiada makanan tambahan langsung.
-Sentiasa Mesra Alam.
  • Tiada perasa-perasa tiruan.
  • Tiada pemanis tiruan.
  • Tiada pewarna atau lemak trans.
  • tiada bendasing tersembunyi.
  • tiada ujian terhadap haiwan.
  • tiada bahan-bahan yg diharamkan.
  • tiada peluntur Klorin.

Dan satu yang sangat mengembirakan ialah produk Shaklee ini terdiri dari penjagaan diri sehingga kepada penjagaan rumah juga. Makanan tambahan Shaklee pula boleh diambil oleh  kesemua peringkat umur. Semua orang patut cuba vitamin dari Shaklee kerana harganya amat berpatutan. Untuk yg mahu beli vitamin dengan bajet anda, boleh hubungi saya.


Hubungi saya,
Pengedar Sah Shaklee Anda:
Norhazriana
SID: 919816
hazryana@gmail.com
FB:HARZ Care & Beauty
019-2469820 (Call/SMS/Wechat)




No comments:

Post a Comment